KURS
tworzenia skutecznej
komunikacji online

Zdajesz sobie zapewne sprawę, że większość stron internetowych traci klientów!
Nie pozwól, by działo się tak z Twoją. Niezależnie, czy chcesz samemu stworzyć stronę, czy ją zlecić podwykonawcy, dowiedz się co zrobić żeby strona przyciągała wciągała oraz sprzedawała.

Weź udział w kursie tworzenia piekielnie skutecznej komunikacji na www

Nie odkładaj tej decyzji.
Weź udział w kursie i stwórz stronę bijącą efektywnością konkurencje!

Nim Twoja konkurencja zrobi to pierwsza:)

Podczas kursu dowiesz się najważniejszego czyli jak, co i kiedy „mówić” na stronie, żeby łapała uwagę, przytrzymywała ją i doprowadzała do sprzedaży.

Podążaj za 10 prostymi zasadami, unikaj błędów jakie popełnia większość i stwórz piekielnie efektywne narzędzie marketingowe a nie tylko ładną wizytówkę w sieci.

Śpiesz się, przedsprzedaż już za chwilę się kończy!

00
Day
00
Hour
00
Minute
00
Second
Upppss! przedsprzedaż już się skończyła.

Czego dowiesz się w czasie kursu

10 złotych zasad dobrej strony www

a tak na prawdę 10 zasad dobrej komunikacji marketingowej, które mozesz zastosować też do reklam

Jak budować treści na stronie wwwkonkretnie sekcja po sekcji

Dowiesz się jak powinny wyglądać i co zawierać kolejne następujące po sobie etapy strony.

Jak zbudować stronę by sprzedawała i zbierała leady

bardzo konkretnie o konstrukcji strony doprowadzającej klienta do akcji czyli do zakupu, zostawienia leada itp

Jak działa mózg i jak to wykorzystać w komunikacji na stronie

bardzo ważna część kursu, która uzmysłowi Ci dlaczego klienci słuchaja Cię bąd są obojetni na to co „mówisz”.

Jak stworzyć stronę produktową a jak Landing Page

to bardzo ważne żeby dobrać odpowiedni rodzaj strony do zadania które ma spełnić, inaczej nie będzie działać

Gdzie i jak samemu możesz stworzyć stronę

Możesz albo zlecić budowę strony albo stworzyć ją samemu w prostych kreatorach online których jest duży wybór

Ten kurs jest dla Ciebie jeśli:

prowadzisz własną firmę
i potrzebujesz efektywnej strony internetowej

jesteś odpowiedzialna/ny za prowadzenie marketingu w firmie
i chcesz wykorzystać stronę www jako narzędzie sprzedażowe

prowadzisz kampanie reklamowe
i chcesz zwiększyć efektywność reklam – potrzebujesz Landing Page

chcesz zlecić komuś stworzenie strony dla Ciebie
i potrzebujesz wiedzieć czego oczekiwać od wykonawcy i jak go zbriefować

chcesz samemu stworzyć stronę
i używać jej jako narzędzia marketingowego zwiększającego sprzedaż

Wiedza, praktyka, zamknięta grupa na FB, certyfikat i gwarancja jakości!

kompendium wiedzy

program który przeprowadzi cię przez cały proces niezbędny do tworzenia efektywnych czyli doprowadzających do zamierzonego celu stron www

2,5 godzin kursu

11 odcinków wideo podzielonych na 4 główne bloki tematyczne łącznie 2,5 godziny intensywnego kursu

materiały dodatkowe

przydatne materiały dodatkowe w formie pdf i linków zewnętrznych

dostęp do zamkniętej grupy FaceBook

dostęp do zamkniętej grupy wsparci na FB (Grupa służy wymianie doświadczeń, pytań, podpowiedzi oraz pomocy i wsparcia zespołu Blue)

certyfikat ukończenia kursu

elektroniczny certyfikat ukończenia kursu, który możesz zamówić również w wersji do powieszenia na ścianie

gwarancję satysfakcji

gwarancje satysfakcji lub zwrot kosztów zakupu!

Dlaczego warto wziąć udział w kursie?
Kurs przygotowany jest przez praktyków
i omawia to co działa!

Komercyjnie reklamą zajmujemy się już ponad ćwierć wieku! Oprócz kursów prowadzimy agencje reklamową i marketingową na codzień świadczącą dokładnie takie usługi jakich uczymy podczas kursu. Dzisiejszy świat marketingu praktycznie nie działa bez dobrej strony www i landing page’ów do których prowadzą reklamy – ale warunkiem jest ich poprawne stworzenie. W tym pomaga nasz kurs.

Widzimy, że część naszych potencjalnych klientów woli nie inwestować w usługi zewnętrzne lecz przeszkolić osoby w firme i samemu prowadzić działania w marketingu off i on line. Inni klienci prosili by przeszkolić ich pracowników jak tworzyć efektywnąkomunikację. Właśnie dla tych osób stworzyliśmy kurs.

Kurs prowadzi Dawid Lekszycki

Praktyk reklamowy z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w reklamie w Polsce i za granicą. Pracował między innymi w MaCann Erickson Paris, JWT Warsaw, Leoburnette Warsaw. Prowadził działy kreacji renomowanych agencji reklamowych obsługując największych klientów na polskim rynku.

Zwolennik łączenia kreatywności z naukowym podejściem do reklamy. Juror konkursu reklamowego Golden Arrow, gościnny wykładowca na WSPiZ.


100% gwarancja satysfakcji
lub zwrot kosztów!

Jesteśmy pewni jakości przygotowanych materiałów dlatego gwarantujemy satysfakcję lub całkowity zwrot kosztów. Jeśli kurs nie spełni Twoich wymagań, w ciągu 30 dni od daty zakupu możesz bez problemu otrzymać zwrot kosztów

Niczym nie ryzykujesz!

Jeśli po kursie będziesz mieć jeszcze pytania możesz zadać je i uzyskać pomoc w zamkniętej grupie wsparcia studentów BlueOnAcademy na Facebooku.

a teraz nadszedł czas decyzji…

Twojej decyzji

możesz nic nie zrobić,
opuścić tę stronę i nic się nie zmieni
będzie „po staremu”…

albo możesz wziąć udział w kursie
i zmienić Twoją stronę w magnes na klientów,
maszynkę do sprzedaży i zdobywania leadów

Decyzja należy do Ciebie!

Oferta przedsprzedażowa!

234 zł

117 zł!

Nie odkładaj decyzji… na klasyczne nigdy:)
Śpiesz się, masz mało czasu. Do końca przedsprzedaży zostało tylko:

00
Day
00
Hour
00
Minute
00
Second
Niestety oferta promocyjna zakończyła już się. Możesz kupić kurs w standardowej cenie.

to tylko 95,12 zł netto!

Zamów teraz a weźmiesz udział kiedy będziesz mieć czas!
Rezerwując, wykupujesz dostęp do kursu na 6 miesięcy!

Zobacz fragmenty kursu

Jak dokładnie wygląda kurs?

Kurs tworzy 11 odcinków filmowych o łącznej długości 2,5 godzin. Większość odcinków zawiera kilka działów, tam gdzie są potrzebne również dodatkowe materiały do pobrania.

Odcinek 1. Wstęp

Nie pomiń tego odcinka zwiera cenne instrukcje jak korzystać z kursu by zmaksymalizować efekt.

Odcinek 2. Rodzaje stron www i czynniki sprawiające, że jedne są dobre a inne wręcz beznadziejne

– rodzaje stron www pod względem budowy i konsumpcji informacji
– rodzaje stron www pod względem treści i funkcji
– 5 głównych czynnikach powodujących to że strona nie działa tak jak powinna

Odcinek 3. Złote rady dobrej komunikacji na www – wstęp i rady od 1 do 6

– dobra strona internetowa, czy jest i jak ja stworzyć – wstęp
– złota rada nr. 1 Zidentyfikuj kim jest Twój klient – nie uda Ci się mówić do wszystkich
– złota rada nr. 2 Strony nie budujesz dla siebie
– złota rada nr. 3 Zasada 3 fundamentalnych pytań
– złota rada nr. 4 Nie karz klientowi myśleć
– złota rada nr. 5 Kluczowe 2,6 sekundy
– złota rada nr. 6 odpowiadaj na realny problem

Odcinek 4. Złote rady dobrej komunikacji na www – rady od 7 do 10

– złota rada nr. 7 Najpierw informacja potem kreacja – kreacja jest ważna ale nie może zamglić informacji|
– złota rada nr. 8 Internauta nie czyta tylko skanuje Twoją stronę
– złota rada nr. 9 Oferta czyli meritum
– złota rada nr. 10 Call to action i strach przed stratą

Odcinek 5. Złote rady podsumowanie i przygotowanie do tworzenia komunikacji

– podsumowanie złotych rad i omówienie zadania, które należy wykonać przed przejściem do dalszej, praktycznej części kursu – pdf z zadaniem do pobrania

Odcinek 6. Budowa dobrej strony www – sekcje od 5 do 11 oraz podsumowanie

– idea podziału na sekcje
– sekcja 1 Złap i przytrzymaj uwagę – odpowiedz na 3 fundamentalne pytania
– sekcja 2 Problem, dążenia, marzenia
– sekcja 3 Buduj wartość Twojego rozwiązania / Twojej propozycji
– sekcja 4 Produkt/usługa i racjonalne argumenty

Odcinek 7. Budowa dobrej strony www – sekcje od 5 do 11 oraz podsumowanie

– sekcja 5 Uwiarygodnienie Ciebie i Twojej firmy bądź produktu
– sekcja 6 Plan – pokaż jakie to proste
– sekcja 7 O firmie, o Tobie
– sekcja 8 Cena i jej warianty 
– sekcja 9 Najczęściej zadawane pytania FAQ
– sekcja 10 Junk czyli wszystko inne
– sekcja 11 Kontakt
– podsumowanie

Odcinek 8. Przykładowa strona www – omówienie budowy i kolejnych sekcji w praktyce

– w tym odcinku zobaczysz jak sekcje, które omówiłem w poprzednich 2 odcinkach, wyglądają w praktyce na przykładzie strony internetowej zbudowanej specjalnie na potrzeby kursu ale prezentującej realny, możliwy do kupienia produkt.

Odcinek 9. Budowa efektywnej strony typu landing page – wszystkie sekcje

– landin page – o co w nim chodzi, dlaczego wszyscy o nim mówią i dlaczego jest taki ważny?!
– reklama – integralna część landing page – co zrobić, żeby działała?
– landing page – tworzenie sekcja po sekcji
– sekcja 1 – problem ogólnie
– sekcja 2 – dedykacja problemu – umożliwienie identyfikacji się klienta
– sekcja 3 – budowa napięcia – intryga, niewiadoma
– sekcja 4 – prezentacja rozwiązania problemu
– sekcja 5 – rozwiązanie rzeczowo
– sekcja 6 – potwierdzenie wiarygodności jakości
– sekcja 7 – oferta
– sekcja 8 – dodatki i bonusy
– sekcja 9 – cena i warianty cenowe
– sekcja 10 – limitowanie oferty
– sekcja 11 – gwarancja
– sekcja 12 – call to action – namówienie do działania
– sekcja 13 – podsumowanie propozycji – co klient zyska a co straci jeśli nie skorzysta z Twojej propozycji

Odcinek 10. Przykładowa strona typu landing page – omówienie budowy i sekcji w praktyce

– w tym odcinku przeanalizuje stronę typu landing page, którą stworzyliśmy specjalnie na potrzeby tego kursu. Omówię sekcje po sekcji jak w praktyce można wykorzystać wiedzę z poprzednich odcinków.

Odcinek 11. Jak samemu technicznie stworzyć stronę www – wybrane kreatory stron

Stronę możesz zrobić samemu, bez pomocy agencji czy grafików, w jednym z kreatorów stron. Do odcinka załączony jest pdf z linkami do wybranych kreatorów stron.
– krótkie omówienie 3 wybranych kreatorów: Ucraft, Wix i Canva

Kontakt

Prowadzący kurs: Dawid Lekszycki, m: d.lekszycki@blueon.pl

Podmiot odpowiedzialny: BlueAd Sp. z o.o., 05-090 Rybie, ul Południowa 34, NIP: 5342651223

Copywriter BlueOn 2022
polityka prywatności (dbamy o Twoje dane osobowe!)
Strona agencji www.blueon.pl