KURS
tworzenia skutecznej
komunikacji online
Zdajesz sobie zapewne sprawę, że większość stron internetowych traci klientów!
Nie pozwól, by działo się tak z Twoją. Niezależnie, czy chcesz samemu stworzyć stronę, czy ją zlecić podwykonawcy, dowiedz się co zrobić żeby strona przyciągała wciągała oraz sprzedawała.
Weź udział w kursie tworzenia piekielnie skutecznej komunikacji na www
Nie odkładaj tej decyzji.
Weź udział w kursie i stwórz stronę bijącą efektywnością konkurencje!
Nim Twoja konkurencja zrobi to pierwsza:)
Podczas kursu dowiesz się najważniejszego czyli jak, co i kiedy „mówić” na stronie, żeby łapała uwagę, przytrzymywała ją i doprowadzała do sprzedaży.
Podążaj za 10 prostymi zasadami, unikaj błędów jakie popełnia większość i stwórz piekielnie efektywne narzędzie marketingowe a nie tylko ładną wizytówkę w sieci.
Śpiesz się, przedsprzedaż już za chwilę się kończy!
Czego dowiesz się w czasie kursu
Ten kurs jest dla Ciebie jeśli:
Wiedza, praktyka, zamknięta grupa na FB, certyfikat i gwarancja jakości!
kompendium wiedzy
program który przeprowadzi cię przez cały proces niezbędny do tworzenia efektywnych czyli doprowadzających do zamierzonego celu stron www
2,5 godzin kursu
11 odcinków wideo podzielonych na 4 główne bloki tematyczne łącznie 2,5 godziny intensywnego kursu
materiały dodatkowe
przydatne materiały dodatkowe w formie pdf i linków zewnętrznych
dostęp do zamkniętej grupy FaceBook
dostęp do zamkniętej grupy wsparci na FB (Grupa służy wymianie doświadczeń, pytań, podpowiedzi oraz pomocy i wsparcia zespołu Blue)
certyfikat ukończenia kursu
elektroniczny certyfikat ukończenia kursu, który możesz zamówić również w wersji do powieszenia na ścianie
gwarancję satysfakcji
gwarancje satysfakcji lub zwrot kosztów zakupu!
Dlaczego warto wziąć udział w kursie?
Kurs przygotowany jest przez praktyków
i omawia to co działa!
Komercyjnie reklamą zajmujemy się już ponad ćwierć wieku! Oprócz kursów prowadzimy agencje reklamową i marketingową na codzień świadczącą dokładnie takie usługi jakich uczymy podczas kursu. Dzisiejszy świat marketingu praktycznie nie działa bez dobrej strony www i landing page’ów do których prowadzą reklamy – ale warunkiem jest ich poprawne stworzenie. W tym pomaga nasz kurs.
Widzimy, że część naszych potencjalnych klientów woli nie inwestować w usługi zewnętrzne lecz przeszkolić osoby w firme i samemu prowadzić działania w marketingu off i on line. Inni klienci prosili by przeszkolić ich pracowników jak tworzyć efektywnąkomunikację. Właśnie dla tych osób stworzyliśmy kurs.
Kurs prowadzi Dawid Lekszycki
Praktyk reklamowy z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w reklamie w Polsce i za granicą. Pracował między innymi w MaCann Erickson Paris, JWT Warsaw, Leoburnette Warsaw. Prowadził działy kreacji renomowanych agencji reklamowych obsługując największych klientów na polskim rynku.
Zwolennik łączenia kreatywności z naukowym podejściem do reklamy. Juror konkursu reklamowego Golden Arrow, gościnny wykładowca na WSPiZ.
100% gwarancja satysfakcji
lub zwrot kosztów!
Jesteśmy pewni jakości przygotowanych materiałów dlatego gwarantujemy satysfakcję lub całkowity zwrot kosztów. Jeśli kurs nie spełni Twoich wymagań, w ciągu 30 dni od daty zakupu możesz bez problemu otrzymać zwrot kosztów
Niczym nie ryzykujesz!
Jeśli po kursie będziesz mieć jeszcze pytania możesz zadać je i uzyskać pomoc w zamkniętej grupie wsparcia studentów BlueOnAcademy na Facebooku.
a teraz nadszedł czas decyzji…
Twojej decyzji
możesz nic nie zrobić,
opuścić tę stronę i nic się nie zmieni
będzie „po staremu”…
albo możesz wziąć udział w kursie
i zmienić Twoją stronę w magnes na klientów,
maszynkę do sprzedaży i zdobywania leadów
Decyzja należy do Ciebie!
Oferta przedsprzedażowa!
234 zł
117 zł!
Nie odkładaj decyzji… na klasyczne nigdy:)
Śpiesz się, masz mało czasu. Do końca przedsprzedaży zostało tylko:
to tylko 95,12 zł netto!
Zamów teraz a weźmiesz udział kiedy będziesz mieć czas!
Rezerwując, wykupujesz dostęp do kursu na 6 miesięcy!
Zobacz fragmenty kursu
Jak dokładnie wygląda kurs?
Kurs tworzy 11 odcinków filmowych o łącznej długości 2,5 godzin. Większość odcinków zawiera kilka działów, tam gdzie są potrzebne również dodatkowe materiały do pobrania.
Odcinek 1. Wstęp
Nie pomiń tego odcinka zwiera cenne instrukcje jak korzystać z kursu by zmaksymalizować efekt.
Odcinek 2. Rodzaje stron www i czynniki sprawiające, że jedne są dobre a inne wręcz beznadziejne
– rodzaje stron www pod względem budowy i konsumpcji informacji
– rodzaje stron www pod względem treści i funkcji
– 5 głównych czynnikach powodujących to że strona nie działa tak jak powinna
Odcinek 3. Złote rady dobrej komunikacji na www – wstęp i rady od 1 do 6
– dobra strona internetowa, czy jest i jak ja stworzyć – wstęp
– złota rada nr. 1 Zidentyfikuj kim jest Twój klient – nie uda Ci się mówić do wszystkich
– złota rada nr. 2 Strony nie budujesz dla siebie
– złota rada nr. 3 Zasada 3 fundamentalnych pytań
– złota rada nr. 4 Nie karz klientowi myśleć
– złota rada nr. 5 Kluczowe 2,6 sekundy
– złota rada nr. 6 odpowiadaj na realny problem
Odcinek 4. Złote rady dobrej komunikacji na www – rady od 7 do 10
– złota rada nr. 7 Najpierw informacja potem kreacja – kreacja jest ważna ale nie może zamglić informacji|
– złota rada nr. 8 Internauta nie czyta tylko skanuje Twoją stronę
– złota rada nr. 9 Oferta czyli meritum
– złota rada nr. 10 Call to action i strach przed stratą
Odcinek 5. Złote rady podsumowanie i przygotowanie do tworzenia komunikacji
– podsumowanie złotych rad i omówienie zadania, które należy wykonać przed przejściem do dalszej, praktycznej części kursu – pdf z zadaniem do pobrania
Odcinek 6. Budowa dobrej strony www – sekcje od 5 do 11 oraz podsumowanie
– idea podziału na sekcje
– sekcja 1 Złap i przytrzymaj uwagę – odpowiedz na 3 fundamentalne pytania
– sekcja 2 Problem, dążenia, marzenia
– sekcja 3 Buduj wartość Twojego rozwiązania / Twojej propozycji
– sekcja 4 Produkt/usługa i racjonalne argumenty
Odcinek 7. Budowa dobrej strony www – sekcje od 5 do 11 oraz podsumowanie
– sekcja 5 Uwiarygodnienie Ciebie i Twojej firmy bądź produktu
– sekcja 6 Plan – pokaż jakie to proste
– sekcja 7 O firmie, o Tobie
– sekcja 8 Cena i jej warianty
– sekcja 9 Najczęściej zadawane pytania FAQ
– sekcja 10 Junk czyli wszystko inne
– sekcja 11 Kontakt
– podsumowanie
Odcinek 8. Przykładowa strona www – omówienie budowy i kolejnych sekcji w praktyce
– w tym odcinku zobaczysz jak sekcje, które omówiłem w poprzednich 2 odcinkach, wyglądają w praktyce na przykładzie strony internetowej zbudowanej specjalnie na potrzeby kursu ale prezentującej realny, możliwy do kupienia produkt.
Odcinek 9. Budowa efektywnej strony typu landing page – wszystkie sekcje
– landin page – o co w nim chodzi, dlaczego wszyscy o nim mówią i dlaczego jest taki ważny?!
– reklama – integralna część landing page – co zrobić, żeby działała?
– landing page – tworzenie sekcja po sekcji
– sekcja 1 – problem ogólnie
– sekcja 2 – dedykacja problemu – umożliwienie identyfikacji się klienta
– sekcja 3 – budowa napięcia – intryga, niewiadoma
– sekcja 4 – prezentacja rozwiązania problemu
– sekcja 5 – rozwiązanie rzeczowo
– sekcja 6 – potwierdzenie wiarygodności jakości
– sekcja 7 – oferta
– sekcja 8 – dodatki i bonusy
– sekcja 9 – cena i warianty cenowe
– sekcja 10 – limitowanie oferty
– sekcja 11 – gwarancja
– sekcja 12 – call to action – namówienie do działania
– sekcja 13 – podsumowanie propozycji – co klient zyska a co straci jeśli nie skorzysta z Twojej propozycji
Odcinek 10. Przykładowa strona typu landing page – omówienie budowy i sekcji w praktyce
– w tym odcinku przeanalizuje stronę typu landing page, którą stworzyliśmy specjalnie na potrzeby tego kursu. Omówię sekcje po sekcji jak w praktyce można wykorzystać wiedzę z poprzednich odcinków.
Odcinek 11. Jak samemu technicznie stworzyć stronę www – wybrane kreatory stron
– Stronę możesz zrobić samemu, bez pomocy agencji czy grafików, w jednym z kreatorów stron. Do odcinka załączony jest pdf z linkami do wybranych kreatorów stron.
– krótkie omówienie 3 wybranych kreatorów: Ucraft, Wix i Canva
Kontakt
Prowadzący kurs: Dawid Lekszycki, m: d.lekszycki@blueon.pl
Podmiot odpowiedzialny: BlueAd Sp. z o.o., 05-090 Rybie, ul Południowa 34, NIP: 5342651223