Kilka słów o moim doświadczeniu, z którego teraz możesz skorzystać.
Dawid Lekszycki – prowadzący kurs
Do końca przedsprzedaży zostało Ci mało czasu!
KURS
tworzenia skutecznej
komunikacji online
Czego dowiesz się w czasie kursu
Weź udział w kursie tworzenia skutecznej komunikacji na www
Niezależnie, czy chcesz samemu stworzyć stronę, czy ją zlecić podwykonawcy, dowiedz się co zrobić żeby strona przyciągała wciągała oraz sprzedawała.
Nie odkładaj tej decyzji.
Weź udział w kursie teraz i stwórz stronę bijącą efektywnością konkurencje!
Podczas kursu dowiesz się najważniejszego czyli jak, co i kiedy „mówić” na stronie, żeby łapała uwagę, przytrzymywała ją i doprowadzała do sprzedaży.
Podążaj za 10 prostymi zasadami, unikaj błędów jakie popełnia większość i stwórz piekielnie efektywne narzędzie marketingowe a nie tylko ładną wizytówkę w sieci.
Śpiesz się, przedsprzedaż już za chwilę się kończy!
Ten kurs jest dla Ciebie jeśli:
Biorąc udział w kursie otrzymujesz:
kompendium wiedzy
program, który przeprowadzi cię przez cały proces niezbędny do tworzenia efektywnych czyli doprowadzających do zamierzonego celu, stron www.
2,5 godzin kursu
11 odcinków wideo, podzielonych na 4 główne bloki tematyczne, łącznie 2,5 godziny intensywnego kursu
materiały dodatkowe
przydatne materiały dodatkowe w formie pdf i linków zewnętrznych
dostęp do zamkniętej grupy FaceBook
dostęp do zamkniętej grupy wsparcia na FB (Grupa służy wymianie doświadczeń, pytań, podpowiedzi oraz pomocy i wsparcia przez zespół agencji BlueAd)
certyfikat ukończenia kursu
elektroniczny certyfikat ukończenia kursu, który możesz zamówić również w wersji do powieszenia na ścianie
gwarancję satysfakcji
gwarancje satysfakcji lub zwrot kosztów zakupu!
Kurs przygotowany jest przez praktyków
i omawia to, co działa!
Komercyjnie reklamą zajmujemy się już ponad ćwierć wieku! Na co dzień prowadzimy agencję reklamową BlueAd.pl i agencję komunikacji marketingowej BlueOn.pl. Tworzymy kampanie reklamowe, strony internetowe, prowadzimy profile w Social Mediach i tworzymy całe systemy komunikacji marketingowej dla firm.
Krótko mówiąc, świadczymy dokładnie takie usługi, jakie uczymy podczas kursów. Wiemy, że dzisiejszy świat marketingu, nie działa bez dobrej strony internetowej. Social Media są genialne, ale tylko jako część lejka sprzedażowego. Strony www są nieodzowne, ale tylko te dobre! Właśnie dlatego powstał ten kurs.
Kurs prowadzi Dawid Lekszycki
Praktyk reklamowy z ponad dwudziestopięcioletnim doświadczeniem w reklamie w Polsce i za granicą. Pracował między innymi w MaCann Erickson Paris, JWT Warsaw, Leo Burnett Warsaw. Prowadził działy kreacji, renomowanych agencji reklamowych, obsługując największych klientów na polskim rynku.
Zwolennik łączenia kreatywności z naukowym podejściem do reklamy. Juror konkursu reklamowego Golden Arrow, gościnny wykładowca na WSPiZ.
100% gwarancja satysfakcji
lub zwrot kosztów!
Jesteśmy pewni jakości przygotowanych materiałów, dlatego gwarantujemy satysfakcję lub całkowity zwrot kosztów. Jeśli kurs nie spełni Twoich wymagań, w ciągu 30 dni od daty zakupu, możesz bez problemu, otrzymać zwrot kosztów.
Niczym nie ryzykujesz!
Jeśli po kursie, będziesz mieć jeszcze pytania, możesz zadać je i uzyskać pomoc, w zamkniętej grupie wsparcia studentów BlueOnAcademy na Facebooku.
a teraz nadszedł czas decyzji…
Twojej decyzji
możesz nic nie zrobić,
opuścić tę stronę i nic się nie zmieni
będzie „po staremu”…
albo możesz wziąć udział w kursie
i zmienić Twoją stronę w magnes na klientów,
maszynkę do sprzedaży i zdobywania leadów!
Decyzja należy do Ciebie!
Oferta przedsprzedażowa!
234 zł
117 zł!
Nie odkładaj decyzji… na klasyczne nigdy:)
Śpiesz się, masz mało czasu. Do końca przedsprzedaży zostało tylko:
to tylko 95,12 zł netto!
Zamów teraz a weźmiesz udział kiedy będziesz mieć czas!
Rezerwując, wykupujesz dostęp do kursu na 6 miesięcy!
Zobacz fragmenty kursu
Jak dokładnie wygląda kurs?
Kurs tworzy 11 odcinków filmowych o łącznej długości 2,5 godzin. Większość odcinków zawiera kilka działów, tam gdzie są potrzebne również dodatkowe materiały do pobrania.
Odcinek 1. Wstęp
Nie pomiń tego odcinka zwiera cenne instrukcje jak korzystać z kursu by zmaksymalizować efekt.
Odcinek 2. Rodzaje stron www i czynniki sprawiające, że jedne są dobre a inne wręcz beznadziejne
– rodzaje stron www pod względem budowy i konsumpcji informacji
– rodzaje stron www pod względem treści i funkcji
– 5 głównych czynnikach powodujących to że strona nie działa tak jak powinna
Odcinek 3. Złote rady dobrej komunikacji na www – wstęp i rady od 1 do 6
– dobra strona internetowa, czy jest i jak ja stworzyć – wstęp
– złota rada nr. 1 Zidentyfikuj kim jest Twój klient – nie uda Ci się mówić do wszystkich
– złota rada nr. 2 Strony nie budujesz dla siebie
– złota rada nr. 3 Zasada 3 fundamentalnych pytań
– złota rada nr. 4 Nie karz klientowi myśleć
– złota rada nr. 5 Kluczowe 2,6 sekundy
– złota rada nr. 6 odpowiadaj na realny problem
Odcinek 4. Złote rady dobrej komunikacji na www – rady od 7 do 10
– złota rada nr. 7 Najpierw informacja potem kreacja – kreacja jest ważna ale nie może zamglić informacji|
– złota rada nr. 8 Internauta nie czyta tylko skanuje Twoją stronę
– złota rada nr. 9 Oferta czyli meritum
– złota rada nr. 10 Call to action i strach przed stratą
Odcinek 5. Złote rady podsumowanie i przygotowanie do tworzenia komunikacji
– podsumowanie złotych rad i omówienie zadania, które należy wykonać przed przejściem do dalszej, praktycznej części kursu – pdf z zadaniem do pobrania
Odcinek 6. Budowa dobrej strony www – sekcje od 5 do 11 oraz podsumowanie
– idea podziału na sekcje
– sekcja 1 Złap i przytrzymaj uwagę – odpowiedz na 3 fundamentalne pytania
– sekcja 2 Problem, dążenia, marzenia
– sekcja 3 Buduj wartość Twojego rozwiązania / Twojej propozycji
– sekcja 4 Produkt/usługa i racjonalne argumenty
Odcinek 7. Budowa dobrej strony www – sekcje od 5 do 11 oraz podsumowanie
– sekcja 5 Uwiarygodnienie Ciebie i Twojej firmy bądź produktu
– sekcja 6 Plan – pokaż jakie to proste
– sekcja 7 O firmie, o Tobie
– sekcja 8 Cena i jej warianty
– sekcja 9 Najczęściej zadawane pytania FAQ
– sekcja 10 Junk czyli wszystko inne
– sekcja 11 Kontakt
– podsumowanie
Odcinek 8. Przykładowa strona www – omówienie budowy i kolejnych sekcji w praktyce
– w tym odcinku zobaczysz jak sekcje, które omówiłem w poprzednich 2 odcinkach, wyglądają w praktyce na przykładzie strony internetowej zbudowanej specjalnie na potrzeby kursu ale prezentującej realny, możliwy do kupienia produkt.
Odcinek 9. Budowa efektywnej strony typu landing page – wszystkie sekcje
– landin page – o co w nim chodzi, dlaczego wszyscy o nim mówią i dlaczego jest taki ważny?!
– reklama – integralna część landing page – co zrobić, żeby działała?
– landing page – tworzenie sekcja po sekcji
– sekcja 1 – problem ogólnie
– sekcja 2 – dedykacja problemu – umożliwienie identyfikacji się klienta
– sekcja 3 – budowa napięcia – intryga, niewiadoma
– sekcja 4 – prezentacja rozwiązania problemu
– sekcja 5 – rozwiązanie rzeczowo
– sekcja 6 – potwierdzenie wiarygodności jakości
– sekcja 7 – oferta
– sekcja 8 – dodatki i bonusy
– sekcja 9 – cena i warianty cenowe
– sekcja 10 – limitowanie oferty
– sekcja 11 – gwarancja
– sekcja 12 – call to action – namówienie do działania
– sekcja 13 – podsumowanie propozycji – co klient zyska a co straci jeśli nie skorzysta z Twojej propozycji
Odcinek 10. Przykładowa strona typu landing page – omówienie budowy i sekcji w praktyce
– w tym odcinku przeanalizuje stronę typu landing page, którą stworzyliśmy specjalnie na potrzeby tego kursu. Omówię sekcje po sekcji jak w praktyce można wykorzystać wiedzę z poprzednich odcinków.
Odcinek 11. Jak samemu technicznie stworzyć stronę www – wybrane kreatory stron
– Stronę możesz zrobić samemu, bez pomocy agencji czy grafików, w jednym z kreatorów stron. Do odcinka załączony jest pdf z linkami do wybranych kreatorów stron.
– krótkie omówienie 3 wybranych kreatorów: Ucraft, Wix i Canva
Kontakt
Prowadzący kurs: Dawid Lekszycki, m: d.lekszycki@blueon.pl
Podmiot odpowiedzialny: BlueAd Sp. z o.o., 05-090 Rybie, ul Południowa 34, NIP: 5342651223