FAQ – Kurs tworzenia skutecznej komunikacji online
Odpowiadam na najczęściej powtarzające się pytania dotyczące kursu.
Do końca przedsprzedaży zostało tylko
KURS
tworzenia skutecznej
komunikacji online
Zdajesz sobie zapewne sprawę, że większość stron internetowych traci klientów!
Nie pozwól, by działo się tak z Twoją. Niezależnie, czy chcesz samemu stworzyć stronę, czy ją zlecić podwykonawcy, dowiedz się co zrobić żeby strona przyciągała wciągała oraz sprzedawała.
Weź udział w kursie tworzenia piekielnie skutecznej komunikacji na www
Nie odkładaj tej decyzji.
Weź udział w kursie i stwórz stronę bijącą efektywnością konkurencje!
Podczas kursu dowiesz się najważniejszego czyli jak, co i kiedy „mówić” na stronie, żeby łapała uwagę, przytrzymywała ją i doprowadzała do sprzedaży.
Podążaj za 10 prostymi zasadami, unikaj błędów jakie popełnia większość i stwórz piekielnie efektywne narzędzie marketingowe a nie tylko ładną wizytówkę w sieci.
Śpiesz się, przedsprzedaż już za chwilę się kończy!
Czego dowiesz się w czasie kursu
Ten kurs jest dla Ciebie jeśli:
Wiedza, praktyka, zamknięta grupa na FB, certyfikat i gwarancja jakości!
kompendium wiedzy
program który przeprowadzi cię przez cały proces niezbędny do tworzenia efektywnych czyli doprowadzających do zamierzonego celu stron www
2,5 godzin kursu
11 odcinków wideo podzielonych na 4 główne bloki tematyczne łącznie 2,5 godziny intensywnego kursu
materiały dodatkowe
przydatne materiały dodatkowe w formie pdf i linków zewnętrznych
dostęp do zamkniętej grupy FaceBook
dostęp do zamkniętej grupy wsparci na FB (Grupa służy wymianie doświadczeń, pytań, podpowiedzi oraz pomocy i wsparcia zespołu Blue)
certyfikat ukończenia kursu
elektroniczny certyfikat ukończenia kursu, który możesz zamówić również w wersji do powieszenia na ścianie
gwarancję satysfakcji
gwarancje satysfakcji lub zwrot kosztów zakupu!
Dlaczego warto wziąć udział w kursie?
Kurs przygotowany jest przez praktyków
i omawia to co działa!
Komercyjnie reklamą zajmujemy się już ponad ćwierć wieku! Oprócz kursów prowadzimy agencje reklamową i marketingową na codzień świadczącą dokładnie takie usługi jakich uczymy podczas kursu. Dzisiejszy świat marketingu praktycznie nie działa bez dobrej strony www i landing page’ów do których prowadzą reklamy – ale warunkiem jest ich poprawne stworzenie. W tym pomaga nasz kurs.
Widzimy, że część naszych potencjalnych klientów woli nie inwestować w usługi zewnętrzne lecz przeszkolić osoby w firme i samemu prowadzić działania w marketingu off i on line. Inni klienci prosili by przeszkolić ich pracowników jak tworzyć efektywnąkomunikację. Właśnie dla tych osób stworzyliśmy kurs.
Kurs prowadzi Dawid Lekszycki
Praktyk reklamowy z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w reklamie w Polsce i za granicą. Pracował między innymi w MaCann Erickson Paris, JWT Warsaw, Leoburnette Warsaw. Prowadził działy kreacji renomowanych agencji reklamowych obsługując największych klientów na polskim rynku.
Zwolennik łączenia kreatywności z naukowym podejściem do reklamy. Juror konkursu reklamowego Golden Arrow, gościnny wykładowca na WSPiZ.
100% gwarancja satysfakcji
lub zwrot kosztów!
Jesteśmy pewni jakości przygotowanych materiałów dlatego gwarantujemy satysfakcję lub całkowity zwrot kosztów. Jeśli kurs nie spełni Twoich wymagań, w ciągu 30 dni od daty zakupu możesz bez problemu otrzymać zwrot kosztów
Niczym nie ryzykujesz!
Jeśli po kursie będziesz mieć jeszcze pytania możesz zadać je i uzyskać pomoc w zamkniętej grupie wsparcia studentów BlueOnAcademy na Facebooku.
a teraz nadszedł czas decyzji…
Twojej decyzji
możesz nic nie zrobić,
opuścić tę stronę i nic się nie zmieni
będzie „po staremu”…
albo możesz wziąć udział w kursie
i zmienić Twoją stronę w magnes na klientów,
maszynkę do sprzedaży i zdobywania leadów
Decyzja należy do Ciebie!
Oferta przedsprzedażowa!
234 zł
117 zł!
Nie odkładaj decyzji… na klasyczne nigdy:)
Śpiesz się, masz mało czasu. Do końca przedsprzedaży zostało tylko:
to tylko 95,12 zł netto!
Zamów teraz a weźmiesz udział kiedy będziesz mieć czas!
Rezerwując, wykupujesz dostęp do kursu na 6 miesięcy!
Zobacz fragmenty kursu
Jak dokładnie wygląda kurs?
Podzielony jest na 11 odcinków filmowych, większość odcinków zawiera kilka działów, tam gdzie są potrzebne również dodatkowe materiały do pobrania.
Odcinek 1. Wstęp
Nie pomiń tego odcinka zwiera cenne instrukcje jak korzystać z kursu by zmaksymalizować efekt.
Odcinek 2. Rodzaje strona www i czynniki sprawiające, że jedne są dobre a inne wręcz beznadziejne
– rodzaje stron www pod względem budowy i konsumpcji informacji
– rodzaje stron www pod względem treści i funkcji
– 5 głównych czynnikach powodujących to że strona nie działa tak jak powinna
Odcinek 3. Złote rady dobrej komunikacji na www – wstęp i rady od 1 do 6
– dobra strona internetowa, czy jest i jak ja stworzyć – wstęp
– złota rada nr. 1 Zidentyfikuj kim jest Twój klient – nie uda Ci się mówić do wszystkich
– złota rada nr. 2 Strony nie budujesz dla siebie
– złota rada nr. 3 Zasada 3 fundamentalnych pytań
– złota rada nr. 4 Nie karz klientowi myśleć
– złota rada nr. 5 Kluczowe 2,6 sekundy
– złota rada nr. 6 odpowiadaj na realny problem
Odcinek 4. Złote rady dobrej komunikacji na www – rady od 7 do 10
– złota rada nr. 7 Najpierw informacja potem kreacja – kreacja jest ważna ale nie może zamglić informacji|
– złota rada nr. 8 Internauta nie czyta tylko skanuje Twoją stronę
– złota rada nr. 9 Oferta czyli meritum
– złota rada nr. 10 Call to action i strach przed stratą
Odcinek 5. Złote rady podsumowanie i przygotowanie do tworzenia komunikacji
– podsumowanie złotych rad i omówienie zadania, które należy wykonać przed przejściem do dalszej, praktycznej części kursu – pdf z zadaniem do pobrania
Odcinek 6. Budowa dobrej strony www – sekcje od 5 do 11 oraz podsumowanie
– idea podziału na sekcje
– sekcja 1 Złap i przytrzymaj uwagę – odpowiedz na 3 fundamentalne pytania
– sekcja 2 Problem, dążenia, marzenia
– sekcja 3 Buduj wartość Twojego rozwiązania / Twojej propozycji
– sekcja 4 Produkt/usługa i racjonalne argumenty
Odcinek 7. Budowa dobrej strony www – sekcje od 5 do 11 oraz podsumowanie
– sekcja 5 Uwiarygodnienie Ciebie i Twojej firmy bądź produktu
– sekcja 6 Plan – pokaż jakie to proste
– sekcja 7 O firmie, o Tobie
– sekcja 8 Cena i jej warianty
– sekcja 9 Najczęściej zadawane pytania FAQ
– sekcja 10 Junk czyli wszystko inne
– sekcja 11 Kontakt
– podsumowanie
Odcinek 8. Przykładowa strona www – omówienie budowy i kolejnych sekcji w praktyce
– w tym odcinku zobaczysz jak sekcje, które omówiłem w poprzednich 2 odcinkach, wyglądają w praktyce na przykładzie strony internetowej zbudowanej specjalnie na potrzeby kursu ale prezentującej realny, możliwy do kupienia produkt.
Odcinek 9. Budowa efektywnej strony typu landing page – wszystkie sekcje
– landin page – o co w nim chodzi, dlaczego wszyscy o nim mówią i dlaczego jest taki ważny?!
– reklama – integralna część landing page – co zrobić, żeby działała?
– landing page – tworzenie sekcja po sekcji
– sekcja 1 – problem ogólnie
– sekcja 2 – dedykacja problemu – umożliwienie identyfikacji się klienta
– sekcja 3 – budowa napięcia – intryga, niewiadoma
– sekcja 4 – prezentacja rozwiązania problemu
– sekcja 5 – rozwiązanie rzeczowo
– sekcja 6 – potwierdzenie wiarygodności jakości
– sekcja 7 – oferta
– sekcja 8 – dodatki i bonusy
– sekcja 9 – cena i warianty cenowe
– sekcja 10 – limitowanie oferty
– sekcja 11 – gwarancja
– sekcja 12 – call to action – namówienie do działania
– sekcja 13 – podsumowanie propozycji – co klient zyska a co straci jeśli nie skorzysta z Twojej propozycji
Odcinek 10. Przykładowa strona typu landing page – omówienie budowy i sekcji w praktyce
– w tym odcinku przeanalizuje stronę typu landing page, którą stworzyliśmy specjalnie na potrzeby tego kursu. Omówię sekcje po sekcji jak w praktyce można wykorzystać wiedzę z poprzednich odcinków.
Odcinek 11. Jak samemu technicznie stworzyć stronę www – wybrane kreatory stron
– Stronę możesz zrobić samemu, bez pomocy agencji czy grafików, w jednym z kreatorów stron. Do odcinka załączony jest pdf z linkami do wybranych kreatorów stron.
– krótkie omówienie 3 wybranych kreatorów: Ucraft, Wix i Canva
Kontakt
Prowadzący kurs: Dawid Lekszycki, m: d.lekszycki@blueon.pl
Podmiot odpowiedzialny: BlueAd Sp. z o.o., 05-090 Rybie, ul Południowa 34, NIP: 5342651223