SUPER KURS

zyskaj PRZEWAGĘ
na rynku twórców
stron internetowych!

Klienci chcą zamawiać skuteczne strony internetowe!

Daj im to czego chcą a ograsz konkurencję!
Weź udział w kursie i naucz się tworzyć strony, które wciągają i sprzedają.

Na rynku twórców stron internetowych jest szalona konkurencja. 
Wyszukiwarki internetowe pokazują prawie 30 milionów wyników na temat tworzenia stron internetowych!

Jak chcesz sprawić, żeby klienci wybrali Ciebie?
Czym chcesz ich przekonać?
Chcesz konkurować ceną? To samobójstwo…

Wyróżnij się profesjonalizmem,
bądź poziom wyżej od konkurencji!

Oferuj coś więcej niż ładny design czy dobrze zaprojektowany UX. Oferuj efektywność.
To główny cel klientów. Oni chcą zamawiać efektywne strony! Efektywne czyli spełniające ich założenia sprzedażowe, zdobywania nowych klientów czy leadów.


Efektywność zyskasz dzięki odpowiednio zaprojektowanej komunikacji czyli temu CO, JAK i KIEDY przekazujesz na stronie. Właśnie tego nauczysz sie na tym kursie.
Nie czekaj nim konkurencja nauczy się pierwsza…

Kurs dla twórców stron internetowych.
Dla grafików, copywriterów, teamów kreatywnych, developerów i agencji interaktywnych.

Ten kurs może zmienić Twoją pozycję konkurencyjną na rynku!

Nauczysz się jak stworzyć komunikację marketingową – na stronie internetowej, ale i w reklamach i innych materiałach marketingowych – komunikację, która jest istotna dla odbiorcy. Dowiesz się jak zwrócić uwagę, przytrzymać ją i doprowadzić do akcji, czyli do kliknięcia. Będziesz wiedzieć czego unikać, co wyłącza zainteresowanie, co traci klientów.

Staniesz się ekspertem w tworzeniu efektywnych stron internetowych!

Czego dowiesz się w czasie kursu

10 złotych zasad dobrej strony internetowej

a tak na prawdę 10 zasad dobrej komunikacji marketingowej, które możesz zastosować, również do wszelkich innych działań promocyjnych i reklamowych on i offline.

Jak budować treści na stronie wwwkonkretnie sekcja po sekcji

Dowiesz się jak powinny wyglądać i co zawierać kolejne, następujące po sobie, sekcje strony aby łapały uwagę i wciągały w treść.

Jak zbudować stronę by sprzedawała i zbierała leady

Bardzo konkretnie o czynnikach wpływających na wciąganie klienta w świat marki i doprowadzanie go do akcji, czyli do zakupu, zostawienia leadu…

Jak działa mózg i jak to wykorzystać w komunikacji

Mózg, atakowany jest ponad 3000 komunikatów reklamowych dziennie. Umie je zidentyfikować i pomijać! Dowiesz się co z tym robić.

Jak stworzyć stronę produktową a jak Landing Page

To bardzo ważne, żeby dobrać odpowiedni rodzaj strony do zadania, które ma spełnić. Nauczysz się, jak tworzyć treści na oba rodzaje stron.

Po kursie będziesz wiedzieć czym zainteresować Twoich klientów

Wszystkie zasady i reguły tworzenia angażującej treści możesz wykorzystać do zdobywania klientów dla siebie!

Biorąc udział w kursie otrzymujesz:

kompendium wiedzy

program, który przeprowadzi cię przez cały proces niezbędny do tworzenia efektywnych czyli doprowadzających do zamierzonego celu, stron www.

2,5 godzin kursu

11 odcinków wideo, podzielonych na 4 główne bloki tematyczne, łącznie 2,5 godziny intensywnego kursu

materiały dodatkowe

przydatne materiały dodatkowe w formie pdf i linków zewnętrznych

dostęp do zamkniętej grupy FaceBook

dostęp do zamkniętej grupy wsparcia na FB (Grupa służy wymianie doświadczeń, pytań, podpowiedzi oraz pomocy i wsparcia przez zespół agencji BlueAd)

certyfikat ukończenia kursu

elektroniczny certyfikat ukończenia kursu, który możesz zamówić również w wersji do powieszenia na ścianie

gwarancję satysfakcji

gwarancje satysfakcji lub zwrot kosztów zakupu!

Cześć, nazywam się Dawid Lekszycki i prowadzę ten kurs – dowiedz się o mnie więcej

Jestem praktykiem reklamowym z ponad dwudziestopięcioletnim doświadczeniem w Polsce i za granicą. Pracowałem między innymi w MaCann Erickson Paris, JWT Warsaw, Leo Burnett Warsaw. Prowadziłem działy kreacji, renomowanych agencji reklamowych, obsługując największych klientów na polskim rynku.

Tworzyłem dla największych i dla tych mniejszych działających lokalnie. Znam potrzeby klientów i to jak je zaspokoić.

Jestem zwolennikiem łączenia kreatywności z naukowym podejściem do reklamy. Byłem Jurorem konkursu reklamowego Golden Arrow a teraz prowadzę gościnne wykłady na Uniwersytecie Koźmińskiego.

Uczę tego co sprawdziłem i działa w praktyce!

100% gwarancja satysfakcji
lub zwrot kosztów!

Ten kurs to kompendium wiedzy – dlatego nie boimy się złożyć Ci tą propozycję. Jeśli kurs nie spełni Twoich wymagań, w ciągu 30 dni od daty zakupu, możesz bez problemu zrezygnować i otrzymać zwrot kosztów.

Kupując kurs niczym nie ryzykujesz!

Weź udział w kursie

oferuj wyższą jakość i zacznij dyktować warunki. 

234 zł

Zamów kurs teraz! Weź udział, kiedy będziesz mieć czas!
Rezerwując, wykupujesz dostęp do kursu na 6 miesięcy!

Jak dokładnie wygląda kurs?

Kurs tworzy 11 odcinków filmowych o łącznej długości 2,5 godzin. Większość odcinków zawiera kilka działów, tam gdzie są potrzebne również dodatkowe materiały do pobrania.

Odcinek 1. Wstęp

Nie pomiń tego odcinka zawiera cenne instrukcje jak korzystać z kursu by zmaksymalizować efekt.

Odcinek 2. Rodzaje stron www i czynniki sprawiające, że jedne są dobre a inne wręcz beznadziejne

– rodzaje stron www pod względem budowy i konsumpcji informacji
– rodzaje stron www pod względem treści i funkcji
– 5 głównych czynnikach powodujących to że strona nie działa tak jak powinna

Odcinek 3. Złote rady dobrej komunikacji na www – wstęp i rady od 1 do 6

– dobra strona internetowa, czy jest i jak ją stworzyć – wstęp
– złota rada nr. 1 Zidentyfikuj kim jest Twój klient – nie uda Ci się mówić do wszystkich
– złota rada nr. 2 Strony nie budujesz dla siebie
– złota rada nr. 3 Zasada 3 fundamentalnych pytań
– złota rada nr. 4 Nie karz klientowi myśleć
– złota rada nr. 5 Kluczowe 2,6 sekundy
– złota rada nr. 6 odpowiadaj na realny problem

Odcinek 4. Złote rady dobrej komunikacji na www – rady od 7 do 10

– złota rada nr. 7 Najpierw informacja potem kreacja – kreacja jest ważna ale nie może zamglić informacji|
– złota rada nr. 8 Internauta nie czyta tylko skanuje Twoją stronę
– złota rada nr. 9 Oferta czyli meritum
– złota rada nr. 10 Call to action i strach przed stratą

Odcinek 5. Złote rady podsumowanie i przygotowanie do tworzenia komunikacji

– podsumowanie złotych rad i omówienie zadania, które należy wykonać przed przejściem do dalszej, praktycznej części kursu – pdf z zadaniem do pobrania

Odcinek 6. Budowa dobrej strony www – sekcje od 5 do 11 oraz podsumowanie

– idea podziału na sekcje
– sekcja 1 Złap i przytrzymaj uwagę – odpowiedz na 3 fundamentalne pytania
– sekcja 2 Problem, dążenia, marzenia
– sekcja 3 Buduj wartość Twojego rozwiązania / Twojej propozycji
– sekcja 4 Produkt/usługa i racjonalne argumenty

Odcinek 7. Budowa dobrej strony www – sekcje od 5 do 11 oraz podsumowanie

– sekcja 5 Uwiarygodnienie Ciebie i Twojej firmy bądź produktu
– sekcja 6 Plan – pokaż jakie to proste
– sekcja 7 O firmie, o Tobie
– sekcja 8 Cena i jej warianty 
– sekcja 9 Najczęściej zadawane pytania FAQ
– sekcja 10 Junk czyli wszystko inne
– sekcja 11 Kontakt
– podsumowanie

Odcinek 8. Przykładowa strona www – omówienie budowy i kolejnych sekcji w praktyce

– w tym odcinku zobaczysz jak sekcje, które omówiłem w poprzednich 2 odcinkach, wyglądają w praktyce na przykładzie strony internetowej zbudowanej specjalnie na potrzeby kursu ale prezentującej realny, możliwy do kupienia produkt.

Odcinek 9. Budowa efektywnej strony typu landing page – wszystkie sekcje

– landin page – o co w nim chodzi, dlaczego wszyscy o nim mówią i dlaczego jest taki ważny?!
– reklama – integralna część landing page – co zrobić, żeby działała?
– landing page – tworzenie sekcja po sekcji
– sekcja 1 – problem ogólnie
– sekcja 2 – dedykacja problemu – umożliwienie identyfikacji się klienta
– sekcja 3 – budowa napięcia – intryga, niewiadoma
– sekcja 4 – prezentacja rozwiązania problemu
– sekcja 5 – rozwiązanie rzeczowo
– sekcja 6 – potwierdzenie wiarygodności jakości
– sekcja 7 – oferta
– sekcja 8 – dodatki i bonusy
– sekcja 9 – cena i warianty cenowe
– sekcja 10 – limitowanie oferty
– sekcja 11 – gwarancja
– sekcja 12 – call to action – namówienie do działania
– sekcja 13 – podsumowanie propozycji – co klient zyska a co straci jeśli nie skorzysta z Twojej propozycji

Odcinek 10. Przykładowa strona typu landing page – omówienie budowy i sekcji w praktyce

– w tym odcinku przeanalizuje stronę typu landing page, którą stworzyliśmy specjalnie na potrzeby tego kursu. Omówię sekcje po sekcji jak w praktyce można wykorzystać wiedzę z poprzednich odcinków.

Odcinek 11. Dodatek dla klientów. Jak samemu technicznie stworzyć stronę www – wybrane kreatory stron

Stronę możesz zrobić samemu, bez pomocy agencji czy grafików, w jednym z kreatorów stron. Do odcinka załączony jest pdf z linkami do wybranych kreatorów stron.
– krótkie omówienie 3 wybranych kreatorów: Ucraft, Wix i Canva

To jest moment Twojej decyzji!

Możesz zamknąć tę stronę i nic się nie zmieni :(
Możesz też, wziąć udział w kursie i stać się poszukiwanym specjalistą!

Decyzja należy do Ciebie!

Kontakt

Prowadzący kurs: Dawid Lekszycki, m: d.lekszycki@blueon.pl

Podmiot odpowiedzialny: BlueAd Sp. z o.o., 05-090 Rybie, ul Południowa 34, NIP: 5342651223

Copywriter BlueOn 2022
polityka prywatności (dbamy o Twoje dane osobowe!)
Strona agencji www.blueon.pl