Coraz więcej firm upada. Obecne czasy są bezlitosne.

Jest jednak światełko w tunelu!

– Jeśli borykasz się ze stagnacją sprzedaży czy niestabilnymi dochodami…
– Jeśli przybyło Ci konkurencji w Internecie albo ze swoim biznesem nie wszedłeś jeszcze do Internetu… 
– Jeśli szukasz rozwiązań, które wpłyną na zwiększenie sprzedaży i liczby klientów…

…to ta wiadomość jest właśnie dla Ciebie! 

👉👉👉 To będzie długi tekst, nawet bardzo długi, jednak warto żebyś go przeczytał! 👈👈👈

Dlaczego?

Gdyż sami byliśmy w takiej sytuacji z naszym biznesem. Niska sprzedaż, marginalne zyski, brak koncepcji i  sprawdzonych metod działania, przytłaczająca konkurencja. Stare sposoby już nie działały, a firma była bliska zamknięcia.

Tak! Możemy Ci pomóc.

Dzięki zdobytemu w ciągu 20 lat doświadczeniu w marketingu i reklamie wiemy, co należy zrobić, żeby i Twoja firma nabrała wiatru w żagle, a sprzedaż zaczęła piąć się w górę – niezależnie od tego, czym się zajmujesz. Nasze metody to zestaw sprawdzonych technik działania, które nie bazują na nowinkach technologicznych, a na prawach marketingu z powodzeniem funkcjonujących od ponad 100 lat! 

To prawda – rzeczywistość wokół nas podlega ciągłym zmianom, za którymi nasz mózg stara się nadążyć, ale psychologia i motywatory do działania są wciąż te same. Warto bazować na sprawdzonych metodach i wykorzystywać je w nowej rzeczywistości!

Jedno jest pewne – jeżeli coś nie działa, należy to zmienić!

Pewnie bardzo dobrze zdajesz sobie sprawę z tego, że jeśli nie przejmiesz inicjatywy, to nic się nie zmieni. A właściwie zmieni się, ale na gorsze. Podejmij wyzwanie, bo to dobry czas! W erze transformacji wywołanej przez pandemię masz większą szansę na zaistnienie.

Kiedy sprzedaż spada lub zatrzymała się na niskim poziomie, większość firm chwyta się kolejnych „błyszczących nowinek”, które – niczym za dotknięciem czarodziejskiej różdżki – mają odmienić rzeczywistość. Są to: chatboty, facebookowe algorytmy, nowe media i komunikatory czy kupione listy mailingowe. Ponadto tworzy się nowe odmiany produktu stworzone na kolanie, przeprowadza szybkie rebrandingi, stosuje wielkie cięcia cen czy wykonuje inne nerwowe ruchy… Niestety prawda jest taka, że najczęściej to wszystko nie działa, a sytuacja dalej się pogorsza.

Dlaczego tak się dzieje?

Tak naprawdę firmy:

– nie rozumieją swoich klientów,

– nie wiedzą, czego ci klienci dokładnie potrzebują i jak tego szukają,

– nie zadają sobie pytania, w jaki sposób mogą przekonać tych klientów do siebie i swojego produktu,

– nie analizują swojej komunikacji, czyli tego, co i jak mówią do swoich klientów,

– nie komunikują się jasno i klarownie na temat tego, co robią i jak pomagają klientom – choć im się wydaje, że wszystko jest jasne,

– i wreszcie – nie korzystają ze wsparcia specjalistów, którzy ze wskazanym dystansem i w przemyślany, strategiczny sposób przepracują ich komunikację.

Wniosek jest prosty!

Nieprzemyślane działania nie przynoszą efektów! Można też nic nie zmieniać. I wtedy nic się nie stanie – nic dobrego też nie. Sytuacja będzie się pogorszać, a kiedy znajomi zapytają Cię, dlaczego masz zły humor, zaczniesz się tłumaczyć ze spuszczoną głową i mówić coś o pechu związanym z lockdownem, złej sytuacji gospodarczej, a może nawet o recesji, o nieskutecznym dziale sprzedaży, o notorycznym braku czasu itp. itd.

Możesz jednak tego uniknąć.

Tak, dobrze to wiemy: słowo „komunikacja” nie brzmi jak lekarstwo i skuteczne rozwiązanie, za to ogólnikowo i niekonkretnie. Jednak to właśnie komunikacja sprawia, że produkty i usługi sprzedają się bądź nie, że klienci chcą konkretnie Twoich produktów, a nie konkurencji. To ona jest odpowiedzialna za wzrosty i spadki. To ona jest tą czarodziejską różdżką.

O nas, czyli jak to się zaczęło

Prawie przez dwie dekady pracowałem w największych korporacjach reklamowych dla największych polskich i europejskich marek. Machina reklamy toczyła się, a kampanie raz działały, raz nie. Tak naprawdę działy kreacji prześcigały się w wymyślaniu atrakcyjnych, kreatywnych reklam, bez wnikania w przyczyny i analizy tego, co działało, a co było kompletną porażką. W 2017 roku wraz z dwoma doświadczonymi graczami rynku reklamy założyliśmy własną agencję strategicznej komunikacji marketingowej. Na początku ledwo udało nam się przetrwać. Proponowaliśmy fajne, superkreatywne kampanie, skomplikowane akcje reklamowe i to wszystko, czego tak naprawdę nasi klienci nie potrzebowali – a czego potrzebowaliśmy my jako agencja. W końcu powiedziałem sobie „stop”. Jeśli czegoś nie zmienimy, marzenie o własnej, dobrze prosperującej firmie padnie szybciej niż mi się wydaję. Wyjechałem na działkę, sam – bez rodziny i znajomych. Zacząłem analizować świat reklamy – kampanie, które działały, i akcje, które były wielkim fiaskiem. Zacząłem wyodrębniać czynniki determinujące efekt. Zacząłem studiować najlepszych na świecie – co robią, z czego korzystają, jak działają. 

Wnioski, wnioski i jeszcze raz wnioski.

Okazało się, że odpowiedzi na moje pytania zostały już dawno udzielone, opisane i przetestowane. Najskuteczniejsi światowi gracze bazują na starych i sprawdzonych technikach komunikacji i reklamy, niekiedy mających nawet 100 lat i często wywodzących się od handlu door-to-door. Implementują je do nowych realiów i nowych mediów. Bo te ostatnie są tylko narzędziem, a nie bazą, tak jak kreacja jest jedynie narzędziem, a nie celem. Zaskakujące? W pierwszym momencie tak, ale po chwili zastanowienia logiczne. Media się zmieniają, podobnie jak styl życia, ale psychologia i motywy pozostają wciąż te same.

To był strzał w dziesiątkę!

Wróciłem do agencji. Całkowicie zmieniliśmy ofertę i sposób działania. Zaczęliśmy oferować to, co klientom jest najbardziej potrzebne. Skupiliśmy się na ich potrzebach – na tym, jak realnie wpłynąć na ich biznes, na sprzedaż. Zaczęliśmy pomagać. Wszystko ruszyło! Teraz dzielimy się swoim doświadczeniem i długą drogą, którą sami przeszliśmy. Chcemy Cię wesprzeć w poszukiwaniu właściwego rozwiązania oraz oszczędzić Ci straconego czasu i pieniędzy na wywarzanie otwartych drzwi. 

Zapraszamy na 30-minutowąMarketingową Sesję Strategiczną, podczas której całkowicie niezobowiązująco pomożemy, wesprzemy radą i pomysłem.

A co ważne 👉 nic za to nie zapłacisz! 

Pewnie przychodzi Ci do głowy pytanie „dlaczego?”. Po co to robimy? Dlaczego w tak zalatanym i skomercjalizowanym świecie chcemy poświęcić swój czas i nie wziąć za to od Ciebie pieniędzy?

Odpowiedź jest prosta.

– Pomagając Twojej firmie, jeszcze lepiej dopasujemy naszą ofertę do realnych potrzeb rynku – my dostajemy od Ciebie informację, z jakimi problemami się mierzysz, a Ty otrzymujesz od nas możliwe rozwiązania i strategie działania.

– Wierzymy, że dobra energia wraca.

– Jak sądzisz: o kim pierwszym pomyślisz, będąc już gotowym na współpracę ze specjalistami w działaniach reklamowych i marketingowych? O zupełnie nieznanej Ci firmie reklamującej się w Internecie czy o kimś sprawdzonym, kto już raz efektywnie przyczynił się do rozwoju Twojego biznesu? Spokojnie. Poczekamy.

Czas na Twój ruch!

Umów się na bezpłatną 30-minutową Marketingową Sesję Strategiczną (link). Spotkanie do niczego nie zobowiązuje, a może wiele zmienić w Twojej firmy. Po nim podejmiesz decyzję, czy chcesz zmian i czy wolisz wprowadzić je na własną rękę, czy z naszą pomocą.

To moment na Twoją decyzję.

Wybór jest następujący: możesz nic nie zmienić, ale dobrze wiesz, do czego Cię to doprowadzi, albo umówić się na 30-minutową Marketingową Sesję Strategiczną, wprowadzić zmiany i nabrać wiatru w żagle.Dzięki nam, a najlepiej razem z nami, zacznij przyciągać klientów i zwiększ sprzedaż. To wcale nie muszą być duże, ale za to kluczowe dla dalszej działalności Twojej firmy zmiany.

To jak będzie, zależy od Ciebie.

Zamykasz tego maila i nic nie zmieniasz? Czy umawiasz się na 30-minutową Marketingową Sesję Strategicznąi dajesz sobie i nam szansę? Modyfikujesz komunikację firmy i zyskujesz spokój o przyszłość?

Umów się na 30-minutową Marketingową Sesję Strategiczną

Pozdrawiam i mam nadzieję do usłyszenia

Zespół BlueAD i BlueOn
👉 butik kreacji reklamowej BlueAd.pl
👉 agencja strategiczna komunikacji reklamowej BlueOn.pl
t. 501059962, 600811822

👇

👇

👇

PS

Możesz też samemu dojść do tego, do czego my dochodziliśmy przez ponad 2 lata. Na początek sugeruję przestudiowanie tego, co w kwestii reklamy, sprzedaży i skutecznych technik z nią związanych mają do powiedzenia giganci marketingu -> Zig Ziglar, Leo Burnett, Claude Hopkins, Eugene M. Schwartz i obecni gracze -> Sabri Suby, Donald Miller, Ray Edwards czy Anthony Robbins.

Gdy zaangażujesz się, poświęcisz odpowiednią ilość czasu, a przede wszystkim przeprowadzisz testy, możesz spróbować wdrażać zmiany na własną rękę.

A jeśli ten czas musisz przeznaczyć na inne ważne dla Ciebie kwestie, a dobre efekty chcesz osiągnąć szybciej, skontaktuj się z nami telefonicznie – 501 059 962, mailowo – p.bonkowski@bluead.pl lub umów się na 30-minutową Marketingową Sesję Strategiczną.

Zyskaj spokój o przyszłość!

Skontaktuj się z nami i zacznij przyciągać klientów

BlueOn Communication

Pomagamy firmom zmienić ich komunikację marketingową by była angażująca dla klientów.

Właścicielem BlueOn i BlueAd jest firma:

Grand-Massif Dawid Lekszycki, 00-145 Warszawa, Al. Solidarności 72/29, NIP: 525-149-45-74