Umów się na bezpłatną 30 minutową sesję strategiczną (o wartości 1500 pln).
Podczas sesji, dowiesz się jak zmienić komunikację marketingową i reklamową aby w czasach pandemii oraz po jej zakończeniu, nie tylko przetrwać ale również rozwnąć firmę.
Nasz zespół‚ dokładnie analizuje każdą prośbę, co zajmuje czas.
Zostało już niewiele wolnych terminów sesji – stan na dzień
przeprowadzimy analizę komunikacji Twojej firmy
zasugerujemy zmiany na stronie i innych materiałach reklamowych, które mogą diametralnie zwiększyć ich efektywność
podpowiemy co zmienić, żeby zwiększyć sprzedaż i ilość klientów
zasugerujemy rozwiązania kreatywne wybijające się z "szumu reklamowego"
PO PIERWSZE
Najprościej mówiąc – mamy szczęście i możemy sobie na to pozwolić a pomaganie jest fajne i daje mnóstwo pozytywnej energii do rozwoju.
PO DRUGIE
W biznesie, tak jak w życiu, dobra energia wraca. Nie zawsze z tego samego miejsca, nie zawsze w przewidywalny sposób ale wraca. Pomagając Tobie wspieramy również swój rozwój.
PO TRZECIE
Jak sądzisz: o kim pierwszym pomyślisz szukając agencji do prowadzenia komunikacji reklamowej? O zupełnie nie znanej firmie czy o kimś sprawdzonym, kto już raz przyczynił się efektywnie do rozwoju Twojego biznesu? :)
Pracujemy w reklamie już ponad 20 lat! Wiemy co działa a co tylko dobrze wygląda. Wierzymy w naukowe podejście do reklamy, w schematy podejmowania decyzji, w opisane zasady funkcjonowania i selekcji informacji przez ludzki mózg… Jednocześnie kreatywność jest dla nas bardzo ważna a wiedza naukowa podbija jej efektywność i jakość. Jesteśmy zwolennikami dobrego, funkcjonalnego i nowoczesnego designu.
Dawid Lekszycki
communication head
Specjalista reklamy i marketingu zintegrowanego. Autor wielu skutecznych kampanii reklamowych, rozumie biznes i potrzeby klienta. Pracował dla wiodących agencji reklamowych w Polsce i za granicą. Tworzył między innymi dla: TP SA, PZU SA, Era, Plus, Mazda, Telewizja Polsat, NN, Brown-Forman (Finlandia Vodka i Jack Daniel’s), L’Oreal Paris.
Piotr Bońkowski
action head
Człowiek do zadań specjalnych, w branży ponad 20 lat, doświadczenie zdobywał prowadząc własną agencję reklamową, realizując projekty ambient media oraz różnego rodzaju eventy, Pracował między innymi dla: Microsoft, Warner Musik Polska, Vatenfall, telefonia komórkowa Plus, TV4, Poczta Polska, Henkel, Militaria.pl
MIlena Matwiejuk
advertising head
Specjalistka od BTL i eventów. Zna się na digitalu i rynku farmaceutycznym. Autorka wielu ciekawych kampanii reklamowych, głównie w branży alkoholowej. Pracowała w agencjach sieciowych i mniejszych agencjach polskich. Tworzyła między innymi dla: Era, Brown-Forman (Finlandia Vodka i Jack Daniel’s), Procter & Gamble, CEDC, Diageo.
Zapewnimy, że to co i jak będziesz komunikował się z klientami będzie dla nich zrozumiałe i istotne.
Podane w nowoczesnym designie.
Kliencji dowiedzą się tego co jest dla nich ważne i atrakcyjne w szybki i zrozumiały sposób!
Komunikat zacznie być istotny!
Klienci pozostaną na Twojej stronie dłużej, dowiedzą się więcej i zrozumieją co zyskają. W efekcie posuną się o krok dalej w procesie zakupowym.
Pomagamy firmom zmienić ich komunikację
marketingową by była angażująca dla klientów.
Właścicielem BlueOn i BlueAd jest firma:
Grand-Massif Dawid Lekszycki
00-145 Warszawa, Al. Solidarności 72/29
NIP: 525-149-45-74